De winkelwagen bevat geen producten
Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je een product zonder opgaaf van reden naar ons retourneren. Je kunt het product terugsturen naar ons retouradres. Let op, retourkosten worden niet door ons vergoed.
Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het retourneren van producten. Alleen onbeschadigde producten kunnen worden geretourneerd. Daarnaast dient het product zich in de originele verpakking te bevinden. Retourneren kan alleen binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Op al onze producten zit 12 maanden garantie. Mocht het product binnen 12 maanden kapot gaan dan zullen wij het kosteloos vervangen.
Stuur een e-mail naar info@zonnewijzeropsokkel.nl als je een klacht hebt. Wij zullen deze binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.
Is je bestelling beschadigd aangekomen of is er een ander probleem met het product? Neem dan contact met ons op via info@zonnewijzeropsokkel.nl. Wij bekijken dan samen met je welke mogelijkheden er zijn om het geleverde product te ruilen.
Op werkdagen versturen wij alle bestellingen die voor 15.00 uur bij ons binnen zijn. In de meeste gevallen wordt de bestelling de volgende dag bij je bezorgd. Laat je de bestelling op een adres in België bezorgen, dan is de levertijd 2-3 werkdagen. .
Voor leveringen binnen Nederland en België rekenen wij € 8,50 verzendkosten.
Als je kiest voor een iDEAL of Bancontact betaling dan rekenen wij geen transactiekosten.
Ja zeker, ook op de Waddeneilanden worden onze bestellingen probleemloos bezorgd.
Woon je buiten Nederland en België en wil je een bestelling plaatsen? Neem in dat geval contact met ons op via info@zonnewijzeropsokkel.nl om de mogelijkheden te bespreken.
Als je een geplaatste order wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail. Is de order nog niet door ons verzonden, dan kunnen wij de annulering verwerken.
Alle betalingen doe je veilig en eenvoudig online. Je kunt hierbij kiezen uit verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL en Bancontact.
Als de betaling is mislukt kan dit verschillende oorzaken hebben. Kijk of de betaling is afgeschreven van je rekening. Als dit niet het gelukt is hebben wij de betaling niet ontvangen. Probeer de bestelling dan nogmaals te betalen. Is het bedrag reeds afgeschreven, wacht dan een paar minuten om na te gaan of je de bevestigingsmail van ons ontvangt.
Als er bij een product "Op voorraad" staat vermeldt, dan hebben wij deze voorradig.
Het plaatsen van een bestelling hebben wij erg eenvoudig voor je gemaakt. Bij een product vind je de knop "in winkelmandje". Zodra je op deze knop drukt wordt het product in je winkelmandje geplaatst. Klik vervolgens op bestellen. Je kunt nu je adresgegevens invullen. De laatste stap vind je door op "Naar betalen" te klikken. Voltooi de betaling met één van de beschikbare betaalmethodes. Wij sturen je bestelling vervolgens z.s.m. op.